ET

Tegevusjuhendaja koolitus koos esmaabi väljaõppega

Avaleht Kursused Tegevusjuhendaja koolitus koos esmaabi väljaõppega

Tegevusjuhendaja koolitus koos esmaabi väljaõppega

Kursuse Kohta

Kursus on mõeldud neile, kes soovivad korraldada ja koordineerida igapäevast toetust erivajadustega inimestele, tagades nende turvalisuse ja heaolu. Osalejad omandavad oskused igapäevategevuste kavandamiseks ja juhendamiseks ning saavad teadmisi esmaabi andmise kohta.

Kellele sobib:
✅ Hooldus- ja sotsiaaltöötajatele
✅ Hooldusabidele, kes soovivad professionaalselt areneda
✅ Kõigile, kes töötavad erivajadustega inimestega

 

Õppevorm:

📌 Teooria – veebis Zoomis
📌 Praktika – reaalses töökeskkonnas

Õppige mugavalt, töötage kindlalt!

Mida Sa Õpid?

📌 Igapäevategevuste korraldamine ja juhendamine
🧍‍♀️ Individuaalne lähenemine ja motiveerimine
🗣️ Tõhusad suhtlemisoskused
⛑️ Esmaabi alused – kiire tegutsemine enne kiirabi saabumist

Õppekavarühm

Sotsiaaltöö ja nõustamine

Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides)

276 akadeemilist tundi, millest 180 tundi auditoorset õpet, 80 tundi praktilist õpet ja 16 tundi iseseisvat tööd (isikliku tegevusplaani koostamine ja kaitsmine)

Õppekava koostamise alus

• Sotsiaalkaitseministri 26.04.2022 määrus nr 38 „Tegevusjuhendaja koolituse ja ettevalmistuse nõuded“
• Tervise-ja tööministri 22.11.2018. a määrus nr 50 „Töökeskkonnavoliniku, töökeskkonnanõukogu liikme ja esmaabiandja koolituse ja täienduskoolituse kord täienduskoolitusasutuses”
• Kutsestandard „Sotsiaal- ja tervisevaldkonna spetsialist, tase 4“, pädevus A.2.7

Sihtgrupp

Isikud, kes soovivad töötada või juba töötavad sotsiaalvaldkonnas ning toetavad psüühikahäiretega inimesi.

Õppe alustamise tingimused

Täisealine isik.
Kutsetunnistuse taotlemiseks on vajalik vähemalt keskharidus.

Õppe eesmärk

Koolituse läbinud oskab toetada psüühilise erivajadusega inimesi igapäevategevustes, töös ja huvitegevuses, arvestades nende arengutaset ning toetades nende maksimaalset iseseisvust ja elukvaliteeti.

Õpiväljundid

Koolituse läbinu:
 Mõistab erihoolekande süsteemi toimimist
 Kasutab erihoolekandeteenuseid, lähtudes kliendi arengust ja töövõimest
 Valdab enimlevinud töövõtteid klientidega töötamisel
 Kasutab spetsiifilisi meetodeid töös klientidega
 Koostab tegevusplaani psüühiliste erivajadustega inimestele
 Hindab kannatanu seisundit ja osutab esmaabi

Õppe sisu

Moodul I: Sissejuhatus – psüühilise erivajadusega inimene ja teenused (40 t)
Psüühilise erivajadusega inimeste hoolekanne Eestis
Erihoolekandeteenuste sihtrühmad ja eripära
Psüühilise erivajadusega inimeste juhendamine
Raskesti mõistetav käitumine
Meeskonna- ja võrgustikutöö erihoolekandes

Moodul II: Põhiained – erihoolekandeteenuseid kasutavad sihtrühmad (54 t)
Psüühikahäired, sh intellektipuue
Äärmuslik abi- ja toetusvajadus
Suhtlemise alused ja eripärad suhtlemisel psüühikahäirega inimestega
Tegevusvõime, eesmärgistatud tegevus

Moodul III: Klienditöö alused (46 t)
Tegevusjuhendaja töövaldkond ja rollid
Tegevuse analüüs ja kohandamine
Tegevusvõime hindamine
Klienditöö meetodid
Peamised töövõtted igapäevases hoolduses
Tegevusplaani koostamine
Terviseseisundi jälgimine ja ravimiõpetuse alused

Moodul IV: Spetsiifilised oskused (24t)
Rühmatöö klienditöös
Raskestimõistetava käitumise juhtimine
Seksuaalsus ja seksuaalkasvatus
Teraapilised ja arendavad tegevused klienditöös

Moodul V: Esmaabiõpe (16 t)

Moodul VI: Praktiline töö (80 t)

Moodul VII: Lõputöö (16 t)
Tegevusplaani koostamine ja kaitsmine

Õppemeetodid

Loeng, seminar, grupitöö, iseseisev töö, praktika

Iseseisev töö

Tegevusplaani koostamine ja selle kaitsmine

Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid

Õpilane on osalenud vähemalt 80% auditoorsetest tundidest; on sooritanud praktika; on läbinud esmaabiandja väljaõppe täies mahus; tegevuskava on koostatud ja kaitstud.
Hindamismeetod:
1. Tegevusplaani koostamine (iseseisev töö) ja suuline kaitsmine
Hindamiskriteerium:
• tegevuskava on koostatud vastavalt nõuetele ning õppija suudab seda suuliselt kaitsta
2.Praktilised situatsioonülesanded
Hindamiskriteerium: Positiivseks soorituseks on vaja koolitaja poolt etteantud juhiste põhjal lahendada praktiline situatsioon.
3. Esmaabi test
Hindamiskriteerium: Positiivseks soorituseks on vaja vähemalt 90% õigeid vastuseid.

Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend)

Tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud. Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule.

Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi-ja töökogemuse kirjeldus

Kõrgharidus ja/või töökogemus õpetatavas valdkonnas. Kõik esmaabikoolitajad omavad esmaabiõpetaja tunnistust ning on registreeritud tervishoiutöötajate registris.

Instruktori info
Arvustused
2000+KM Registreerimine

Registreerimise kehtivus:

Kursuse teave

Juhendaja: Albina Noorlind
Kestus: 276 tundi
Jaga seda kursust