Töösuhete halduri baaskoolitus koos terviseedenduse ja töötervishoiu korraldamisega
Õppekavarühm
Juhtimine ja haldus
Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides)
160 akadeemilist tundi, millest 120 tundi on auditoorne ja praktiline õpe, 40 tundi on iseseisev töö
Õppekava koostamise alus
Õppekava on töötatud välja vastavalt personalispetsialist, tase 5 kutsestandardi kompetentsidele B.3.1 Töösuhete haldamine ja B.3.2 Tervisedenduse korraldamine ja tööturvalisuse tagamine
Sihtgrupp
Õppima on oodatud inimesed, kellele meeldib inimestega tegeleda, nende arengule ning karjäärile kaasa aidata.
Õppe alustamise tingimused
Õpingute alustamise tingimus on keskhariduse olemasolu.
Õppe eesmärk
Õpetusega taotletakse, et õppekava lõpetanuil on teadmised, oskused ja hoiakud, mis võimaldavad töötada
töösuhete haldurina ja korraldada töökohal töötajate töötervishoidu ning terviseedendust ning osaleda elukestvas õppes.
Õpiväljundid
Koolituse läbinu:
• Mõistab töösuhteid reguleerivaid õigusakte;
• Haldab personaliinfosüsteemi ning koostab personaliarvestuse dokumendid sh ametijuhendid;
• Korraldab tööandja peamiste kohustuste täitmise töötervishoiu ja -ohutuse valdkonnas;
• Mõistab terviseedenduse olulisust ja organiseerib tervisedenduse ettevõtmisi;
• Väärtustab meeskonna- ja koostöö olulisust ning rakendab oma töös erinevaid suhtlemistehnikaid.
Õppe sisu
Töösuhete administreerimine
Tööõigus, töötegemise õiguslikud alused;
Individuaalsed ja kollektiivsed töösuhted;
Töökorraldust reguleerivad dokumendid;
Personaliarvestuse süsteemi loomine;
Personalitöö eetika ja isikuandmete töötlemine;
Töötervishoid ja tööohutus
Terviseedendus
Vaime ja füüsiline tervis
Tervist toetava keskkonna loomise alused
Erivajadused töökohal
Õppimis- ja arendustegevuse planeerimine ja korraldamine
Suhtlemine ja meeskonnatöö
Suhtlemise alused;
Käitumine suhtlemissituatsioonides ja
suhtlemiskonfliktid;
Grupp, grupiprotsessid, meeskonna töö alused
Õppemeetodid
Loeng, arutelu, juhtumianalüüs, esitlus, eneseanalüüs, esitlus, demonstratsioon, praktilised harjutused, praktiline õpe.
Iseseisev töö
Praktiliste ülesannete täitmine, kirjanduse, koolitusteemaliste artiklite lugemine ja analüüsimine.
Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid
Õpilane osaleb vähemalt 80% teoreetilistes ja praktilistes
tundides.
Hindamismeetod:
1. Koolitaja poolt loodud kaasuse lahendamine
Hindamiskriteeriumid:
Õpilane lahendab koolitaja poolt ette antud kaasuse, rakendades omandatud teadmisi ning põhjendades ja
analüüsides kaasuse lahenduskäike.
Hindamismeetod:
2. Töötervishoiu ja tööohutuse eksam
Hindamiskriteerium:
Positiivseks soorituseks on vaja vähemalt 75% õigeid vastuseid
Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend).
Tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.
Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud
kontakttundide arvule.
Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- ja töökogemuse kirjeldus
Kõrgharidus ja/või töökogemus õpetatavas valdkonnas.
https://realta.ee/et/dipl-team-member/tatjana-kalin/
Õppemaksu tasumise kord ja tähtaeg
https://realta.ee/et/oppekorralduse-alused/
Õppemaksu tagastamise alused ja kord
https://realta.ee/et/oppekorralduse-alused/
Vaidluste lahendamise kord
https://realta.ee/et/oppekorralduse-alused/
Õppekeskkonna kirjeldus
https://realta.ee/et/realta-ou-koolituste-tegevuse-kvaliteedi-tagamise-alused/
Kvaliteedi tagamise tingimused ja kord
https://realta.ee/et/realta-ou-koolituste-tegevuse-kvaliteedi-tagamise-alused/