Регистрация обучения Данные участникаКурс Дата ДД точка ММ точка ГГГГ Данные участника(ов) обучения Имя Личныый код Электронная почта Телефон Actions Edit Delete Нет участников обучения. Добавить участника обучения Maximum number of участников обучения reached. ОплатаВыберите метод оплаты(Обязательно) Счет для юридического лица Счет для частного лица Название предприятия(Обязательно) Имя(Обязательно) Адрес Другая информацияСогласие(Обязательно) Я согласен и подтверждаю, что ознакомился с условиями обученияREALTA OÜ KOOLITUSTE TEGEVUSE KVALITEEDI TAGAMISE ALUSED 1. ÜLDSÄTTED 1.1. Realta OÜ (registrinumber 16307739) poolt asutatud koolitusasutuse nimi on Realta Koolituskeskus (edaspidi Koolituskeskus), mis lähtub täienduskoolituse kvaliteedi tagamisel täiskasvanute koolituse seadusest, täienduskoolituse standardist, ettevõtte ärieetikast ja õppekorralduse alustest. 1.2. Koolituskeskus korraldab tööalast ja vabahariduslikku täienduskoolitust täiskasvanutele. 1.3. Koolituste läbiviimisel ja suhtlemisel klientidega tuleb igal koolitajal juhinduda väärtuspõhisest suhtest, avatusest, aususest ja abivalmidusest. 2. ÕPPEKAVADE KVALITEEDI TAGAMISE TINGIMUSED JA KORD 2.1 Õppekavade koostamisel lähtutakse täiskasvanute koolituse seadusest, täienduskoolituse õppekava koostamise juhendmaterjalist ja täienduskoolituse standardist. 2.2 Koolituskeskuse poolt koostatud õppekavas sätestatakse järgmised andmed: 1) õppekava nimetus; 2) õppekavarühm ja õppekava koostamise alus; 3) õppekava eesmärk ja õpiväljundid; 4) Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused; 5) õppe kogumaht, sealhulgas auditoorse, praktilise ja iseseisva töö osakaal; 6) õppeprotsessi kirjeldus, sh õppe sisu, õppemeetodid ja -materjalid; 7) õppekeskkonna kirjeldus; 8) hindamine ehk õppe lõpetamise tingimused 9) koolituse läbimisel väljastatav dokument; 10) Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus. 2.3 Õppekava loomisel lähtutakse sihtgrupist, teema aktuaalsusest, koolitatavate vajadustest ja koolituse kaudu saavutatavatest tulemustest ehk õpiväljunditest. 2.4 Iga koolituse juures on viide kehtivale õppekavale. 2.5 Õppekavade koostamisel kaasatakse tööandjaid, koolitajaid, õppijaid ning oma ala eksperte. 2.6 Õppekavasid vaadatakse regulaarselt üle ja ajakohastatakse, et tagada vastavus õigusaktides kehtestatud nõuetele ning tööturu vajadustega. 3. ÕPPEKESKKONNA KVALITEEDI TAGAMISE TINGIMUSED JA KORD 3.1. Koolitustegevus toimub ZOOM veebikeskkonnas või selleks otstarbeks sobilikel renditavatel pindadel, mis vastavad tervisekaitse ja tööohutuse nõuetele ning õppeklassid on varustatud tänapäevase esitlustehnikaga (dataprojektor, arvuti jne). 3.2. Õppematerjale pakutakse õppijatele elektrooniliselt ja vajadusel/soovi korral paberkandjal. 3.3. Koolitusgrupi suurus sõltub koolitusest, kuid eesmärgiks on koostada õppekava vastavalt osaleja potensiaalile ja tagada individuaalne lähenemine kogu õppeprotsessi jooksul. 3.4. Kool võtab vastutuse kliendikesksele lähenemisele ning süsteemsele kvaliteedi tagamisele, lähtudes kliendi vajadustest ja luues klendile lisaväärtuse. 4. KOOLITAJATE KVALITEEDI TAGAMISE TINGIMUSED JA KORD 4.1 Koolitajad peavad omama kõrgemat erialast haridust või olema aktiivselt tegutsenud õpetatavas valdkonnas ning omama vastavasisulist kogemust, mida nad on võimelised tõestama. 4.2 Koolitajate töö tulemust hinnatakse koolituse järgselt osalejate tagasiside põhjal. Vajadusel tehakse koolitajatele parandusettepanekuid. 4.3 Koolitajate kvalifikatsiooniga on võimalik tutvuda https://realta.ee/ lehel väljakuulutatud koolituste juures. 5. TÄIENDUSKOOLITUSE KOHTA TAGASISIDE KOGUMISE KORD 5.1 Iga koolituse lõpul täidavad osalejad anonüümse tagasisidelehe, kus annavad hinnangu koolituse sisule, koolitajale ja koolituse korraldusele ning teevad ettepanekuid koolituse paremaks muutmiseks. Koolituse jooksul vestleb koolituskeskuse juht võimalusel osalejatega ka suuliselt õppe eesmärkide täitmisest, õppekorraldusest ja praktikast. Saadud tagasisidet analüüsitakse ning kasutatakse selleks, et pakkuda veelgi kvaliteetsemaid koolitusi. 5.2. Tagasiside kogutakse koolituste osalejate rahulolu määramiseks: kuidas osalejad on rahul koolitusega, koolitajaga, õppekavaga, õppekeskkonnaga jne. 5.3 Tagasiside andmine on vabatahtlik. 5.4 Juhul kui tagasiside koolitajale on halb mitme koolituse korral järjest, kaalutakse koolitaja väljavahetamist. 5.5 Kui koolitus sisaldab praktikat, siis annab praktikajuhendaja õppijale pärast praktikat suuliselt või kirjalikult tagasisidet. 5.6 Koolitusjuhid koguvad tagasisidet eesmärgiga parendada õppekavasid ja õppeprotsessi.EmailЭто поле используется для проверочных целей, его следует оставить без изменений.